Kapucíner szelet

Kipróbált receptek

6 tojás sárgáját 6 evőkanál porcukorral kikeverünk, majd hozzáadunk 1 dl étolajat, 6 evőkanál lisztet, fél csomag sütőport, 2 evőkanál kakaót, és a 6 tojás felvert habját. A tésztát sütőpapírral bélelt tepsiben megsütjük.
KRÉM: 25 dkg margarint 25 dkg porcukorral kikeverünk. 5 dl tejben felfőzünk 2 csomag tejszín ízű (esetleg vanília ízű) pudingot. A tejszínes és a vajas krémet összekeverjük, majd kétfelé vesszük, az egyik felébe 1 evőkanál kakaóport, a másikba 1 evőkanál fekete kávét keverünk. A tészta tetejére, először a fehér, majd a barna krém kerül. A tetejére csoki mázat teszünk. Én így csinálom. Veszek egy tasak csoki mázat, és a rajta levő használati utasítás szerint elkészítem. Nekem eddig mindegyik tört, vagy folyt, ez bevált és finom is! Aki nem akar csoki mázat rátenni, az megszórhatja gazdagon csoki darával is.
Én 30 x 22 cm-es tepsiben sütöttem előmelegített sütőben 200 fokon 18 percig.

Nincsenek megjegyzések: